Tret de sortida a la Festa de les Arts 2023

L’Escola Pia de Catalunya dona el tret de sortida a la Festa de les Arts 2023 amb la visita del professorat de literatura i arts plàstiques a l’exposició ‘Cervell(s)’ del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.

Com és habitual, la Festa de les Arts gira al voltant d’una temàtica. Enguany, es parlarà dels cervells. Serà el tema central en què es basaran els alumnes per a crear les seves peces literàries i artístiques.

L’edició d’enguany compta amb la col·laboració del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona. Una trentena de professors de literatura i arts plàstiques de totes les nostres escoles han sortit de les aules i s’han reunit aquest dijous al CCCB per visitar l’exposició Cervell(s). Una exposició que ens endinsa en tot allò que representa aquest òrgan. El professorat traslladarà als alumnes tot allò que han pogut explorar i sentir al voltant de l’exposició.

L’objectiu d’aquesta activitat és la de connectar l’alumnat amb l’art i la cultura i potenciar la seva vessant més artística.

La Fundació Joan Profitós convoca aquests Premis amb la voluntat de fomentar en l’alumnat la creativitat, la sensibilitat, l’originalitat artística i la capacitat de reflexió a través de l’art i la literatura.

Les obres rebudes seran seleccionades per un jurat format per docents i representants institucionals de l’Escola Pia de Catalunya, que escolliran les obres guanyadores, una per modalitat.

Les bases del concurs es coneixeran en les pròximes setmanes, però el que sí que es pot anunciar és que el lliurament d’aquests premis se celebrarà el 25 de maig a l’Escola Pia Nostra Senyora.