11 anys de Formació de delegats/des

Fa onze anys que l’Escola Adhara ofereix la Formació de delegats/des a l’alumnat per apoderar-los i dotar-los de recursos perquè puguin desenvolupar la tasca de delegats i delegades el millor possible.

L’Escola Adhara organitza cada any la Formació de delegats amb l’objectiu de sensibilitzar als infants i joves sobre la seva tasca per oferir-los eines per poder dur a terme millor les seves responsabilitats com a delegats i delegades de classe.

Aquesta formació va dirigida als delegats i delegades des de 4t de Primària fins a Batxillerat, Cicles i PFI. Aquest passat mes d’octubre els delegats i delegats de l’Escola Pia Balmes van tenir l’oportunitat de rebre aquesta formació i ens ho han explicat en aquest vídeo.

Cada any es forma a tots els alumnes de l’Escola Pia Balaguer, Balmes, Caldes de Montbui, Calella, Granollers, Igualada, Luz Casanova, Mataró, Nostra Senyora, Sabadell, Sant Antoni, Sarrià, Sitges, Tàrrega, Terrassa i  Vilanova i la Geltrú.

Altres institucions on s’ofereix aquesta formació: Jesuïtes Sant Ignasi, Institut Antoni Pous (Manlleu), Sagrada Família, Institut Vinyet (Sitges), Ajuntament de Vilafranca, Ajuntament Badia del Vallès.